Sobre el llibre

“Comunicació i Estratègia. L’empresa vista a través de les ulleres de la comunicació” és un llibre publicat per l’Editorial UOC sobre la gestió de la comunicació en les organitzacions. El llibre està pensat com a guia d’estudi per a alumnes de comunicació corporativa, però també com a manual d’ús per a les persones que tenen responsabilitat en la gestió de la comunicació en les organitzacions o que simplement volen aprofundir en aquest àmbit.

El llibre parla sobre la comunicació com a estratègia en les organitzacions. Avui dia les empreses no es diferencien pels seus productes, sinó per la imatge que projecten en la societat, cosa que situa la comunicació en el cor de l’estratègia de qualsevol organització. Tradicionalment, la comunicació es trobava entre les «lògiques marginals» de les empreses, allà on s’amunteguen els sentiments, les relacions personals i tot allò que no es pot reduir a un número en el compte de resultats. Quan el valor afegit es troba en els sentiments, en les relacions personals i, en definitiva, en la resta de valors intangibles, la comunicació passa a ser una peça clau per gestionar les organitzacions. Aquest llibre parla de la comunicació com a estratègia en les organitzacions. Això vol dir que la comunicació no és un simple instrument al servei de la gestió, sinó un aspecte fonamental de la gestió en les organitzacions.

Llegiu els primers capítols.

Voleu comprar el llibre?

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s