Nou llibre: La comunicació corporativa

Tinc la satisfacció d’anunciar-vos la publicació d’un nou llibre, La comunicació corporativa, que recull el més essencial de Comunicació i Estratègia. Aquest llibre forma part de la col·lecció Vull saber de l’Editorial UOC i té 136 pàgines.

Portada La Comunicació CorporativaConceptes com imatge i identitat, reputació o responsabilitat social corporativa giren de fa temps al voltant de les organitzacions i empreses que han integrat la comunicació com una de les seves principals receptes per a l’èxit. Són elements, entre molts d’altres, de l’anomenada comunicació corporativa. Aquest llibre permet conèixer-ne l’evolució i la importància i comprendre com funciona, com es dissenya i com s’executa amb l’objectiu d’incrementar la competitivitat i les opcions de reeixir. El podeu adquirir a través del web de l’editorial.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s